Przejdź do głównej zawartości

Gadzina

Są długie, zimne, oślizłe i przerażające - w ten sposób opisują węże osoby, które się ich boją. Brr...
Ale znam też osobiście takich, którzy mają takiego pupila w domu, w dodatku w sypialni!!!
Sama też je lubię, ale tylko oglądać w zoo, za szybą terrarium.
I choć w wielu przypadkach wywołują raczej negatywne skojarzenia, a rzadko która kobieta chciałaby mieć takiego pieszczocha w domu, to zachwycają swym ubarwieniem, bogactwem wzorów i kolorów. Dlatego wzory inspirowane skórą węża, już od dobrych kilku lat cieszą się niezmiennym powodzeniem, a panie z chęcią zakładają na siebie biżuterię inspirowaną jego motywami.
Co prawda nie wiem jakie emocje wywołują węże w mojej stałej czytelniczce grażINCE, która poprosiła mnie o zrobienie bransoletki według wzoru pochodzącego z Chudibeads, ale jestem pewna, że z tym, który do niej trafi, zaprzyjaźni się na długo. Inka podała mi takie bogactwo kolorów, które lubi, że postanowiłam zrobić dwa gady, do wyboru, a że po drodze jeszcze coś doszło, dlatego to co powstało dla grażINKI zaprezentuję, jak już do niej to trafi.
Na marginesie muszę dodać, iż grażINKA, prowadzi oryginalnego bloga o... O czym?? Zobaczcie sami  :) KLIK.
A dziś chcę Wam pokazać tego węża, który pojechał już w świat, oplatać inny, piękny nadgarstek :)

Bransoletka wykonana została z koralików Toho 11/0.
Długość z zapięciem: ok. 21 cm.









Gadzina świetnie wpisuje się w temat wyzwania Szuflady Zwierzęta, dlatego ją tam zgłaszam.



Nie wiem czy pamiętacie, ale w baśni o cudownej lampie Aladyna, złoty wąż afrykański opowiedział czarodziejowi Roeoenderowi o istnieniu cudownej lampy, którą z podziemi wydobyć może tylko Aladyn, a że bohater dzisiejszego posta pięknie lśni złotem, dlatego przypełzł również do Kreatywnego Kufra na wyzwanie tematyczne - Baśń: Cudowna Lampa Aladyna.



Dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają za uwagę i za każde pozostawione słowo :)
Bez Was to miejsce nie istniałoby!!

Komentarze

  1. Ten wzór jest świetny też mam go wśród zbiorów w kolejce do dziergania. A Ty go pięknie wydziergałaś. Ciekawe wybrałaś kolory. Piękny efekt. Powodzenia w wyzwaniach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko!!! I czekam na Twoją wersję gada ;)

      Usuń
    2. Teraz gdy już jest wzór na kuleczkę to z pewnością szybciej się zmobilizuję do pracy.

      Usuń
  2. Gadzina prezentuje się bardzo okazale kolory bardzo intensywne super :) Powodzenia w wyzwaniach :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Marzenko :) Rownież pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Gratuluję wyróznienia w Szufladzie z niecierpliwością oczekuję publikacji zdjęć w magazynie :) Pozdrawiam

      Usuń
    3. Dziękuję Marzenko!!! Nawet nie wiesz jak bardzo jestem zaskoczone, ale chyba jeszcze bardziej się cieszę!!!

      Usuń
    4. Myslę że w pełni zasłużenie twoje prace i zdjęcia sa piękne i pokazanie ich wszystkiem REWELACJA :) :)

      Usuń
    5. Och Marzenko, Twoje słowa są dla mnie bardzo budujące, zwłaszcza, że nachodzą mnie czasem chwile zwątpienia w to co robię, czy robię dobrze??? A tu proszę... Aż mi głupio przed samą sobą :)

      Usuń
  3. Super połączenie kolorów, z tym wzorem komponuje się idealnie! Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie!!! Ten wzór daje duże możliwości :)

      Usuń
  4. Gadzina świetna, pięknie dobrane kolory, powodzenia w wyzwaniach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kasiu!!! Bardzo lubię bawić się kolorkami :)

      Usuń
  5. piękny wzór, ja zawsze zachwycam się turkusami:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie!!! Ja również uwielbiam turkusy :)

      Usuń
  6. gadzina zachwyca niezmiennie - ja na swoją jeszcze chwilkę poczekam, ale już widziałam, że warto... jeszcze raz dziękuję <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Gadzina jest rewelacyjna i te kolory, piękne:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie projekty bardzo lubię - wszystko tu "gra" - forma, kolory i wykonanie. Udane dzieło!

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu - moja porcelanowa pięknotka z wdziękiem a lekkością
    prezentuje wspaniałości od CIĘ - zapraszam zatem do Judith
    www.judybellalove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam kochana :) Musze przyznać, iż bardzo ładna prezentacja!!! Dziękuję grażINKO :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Anioł Karolek zwany Stasiem i gołąb

W zeszłym tygodniu poczyniłam takie oto prototypy statuetek w technice papier mache. Dawno nie tworzyłam w tej metodzie obróbki papieru i zastanawiam się dlaczego??? Przecież bardzo ją lubię... No właśnie, jest tyle technik, które lubię, które mnie wciągają i porywają, że żeby regularnie tworzyć coś w każdej z nich, musiałabym wyznaczyć sobie dni tygodnia, a może raczej miesiąca na każdą ;) Też tak macie??? Niemniej jednak cieszę się, że mogłam znów "pobawić się" w papierze i kleju ;)

A oto anioł Karolek w wersji białej. Swą nazwę zawdzięcza Karolowi Wojtyle, bo to właśnie z tą WIELKĄ postacią wiąże się jego powstanie.



Karolek w kolorze ubrany jest w mundurek szkolny. Przez moje dzieci ochrzczony został Stasiem, ponieważ przypomina im kolegę mego syna. Aniołem Stasiem zaopiekowała się już Jagoda i umieściła go w swoim pokoju na parapecie, skąd uśmiecha się do niej i do wszystkich którzy tam wchodzą.  



A tak prezentował się gołąb pomalowany farbą podkładową na biało.




Tak pre…

Testuję z Szufladą

Jakiś czas temu spotkało mnie ogromne wyróżnienie ze strony Szuflady, ponieważ zostałam wybrana spośród licznego grona utalentowanych osób do przetestowania owalnych szklanych imitacji kamieni szlachetnych od Coricamo. I choć gonitwa z czasem u mnie trwa nieustannie, to udało mi się wykonać kilka prac w technice makramy, która to stała się oprawą dla tych uroczych kryształków. Wszystkie szkiełka mają wymiar 12x10 mm, dlatego do wykonania poniższych prac użyłam cienkiego sznurka nylonowego (0,7 mm) i koralików Toho 11/0. A oto efekty mojej pracy, piszcie jak Wam się podobają, co myślicie o połączeniu takich szkiełek z makramą.

Jako pierwszą prezentuje gotycką bransoletkę, z kryształkami w kolorze ametystu. Długość wraz z zapięciem: ok.21 cm, szerokość ok. 27 mm.





A tak wyglądają kolczyki w minimalistycznej oprawie ze sznurka i koralików. Myślę, że w takiej wersji kryształki w kolorze rubinu prezentują się niezwykle uroczo. Długośc wraz z biglami 5,6 cm, wielkosc oprawionego szkiełka ok…

Konik na patyku - MINOGA

Pamiętacie Stefana? Stefan jest pierwszym konikiem na patyku, w moim wykonaniu i oczywiście nie ostatnim. Dziś chcę Wam przedstawić Minogę, jego koleżankę, która została uszyta na wyzwanie Szuflady. Minoga jest oczywiście różowa, na życzenie mojej córci, ma fioletową grzywę, ozdobną uzdę wykończoną kwiatuszkami i dzwoneczkami. Głowa konia zamocowana jest na kiju bambusowym, który na dole ma filcowe kopytko, dzięki czemu nie rysuje podłogi. Wykrój narysowałam sama, na podstawie pluszaków Jagody - jak mnie korciło, żeby jednemu czy drugiemu głowę rozpruć, ale obyło się bez rękoczynów i tak oto dziś, po kilku próbach i poprawkach wykroju, prezentuje się Minoga. Dziś kiedy do Jagódki przychodzi koleżanka, obie księżniczki mają swoje rumaki i urządzają wyścigi.